top of page

FOLLOW ME:

Sahtlipõhjast

Armunuil on vaid üks viis

vabaks saada –

läbi armastuse

***

Seedrimahl voolab läbi puu, juurte ja läbi Maa.

Läbi veenide voolab seesama,

mis istutas jäekääru sängi

kevadel õtseva toominga ja

kirjutas need read

***

Ootasin ootamist, kui

mida ei tulnud, oli aeg.

***

Kes viimasena lahkub,

kustutab valguse, ja nii on.

***

Kui ma sünniksin

roosipõõsana, su poole

sirutaksin kõik õied, et

varjata okkaid, mis mul praegu

südames teevad valu

***

Mis maitse oleks maasikatel,

kui neile ei paistaks iial päike,

ei niisutaks nende taimede juuri

elustav vesi ega toidaks rammus maa,

niisamuti olen mina, ilma Sinuta

***

Ma leian lohutust tähtedest,

veekristallidest, mis jäätununa langevad

vaikselt hõbedastelt okstelt

varajasel hommikutunnil

tulles Sind vaatamast

surnuaialt

Oravad vist magavad praegu

***

Läheme koos, minu armas

ja katame laua mändide all,

Sina tood sinikad ja sinililled,

kanarbiku ja seenteread

mina koristan pärast

pakase ja vihmaga uhun

toob surm sünnile järje.. ja head

***

Laantel on omad jutud

rääkide heinasaadega

minul Sulle üks saladus

loojangul sosistada

Järvedel omad lood

vestlevad mööda jõgesid

toob ojavulinast vood

mu sõnad kõrvu sul siis

Et Päike on pilvede taga

ka siis kui Sa seda ei näe

Niisamuti teadma pead aga

on kusagil alati päev

***

oo juhata mind ometi

enda juurde, kus pole

seda kohta, mis ütleks – tahan

Oo juhata mind tahtmise tuppa

Tema sängist ma tõuseks hommikul

ja

ta oleks rahul..

ehk ometi siis natuke saaks

rahu?

***

Nii palju olen oodanud seda hetke...

Ja nüüd on see läinud.

***

Oo, seo mind tugevasti

nii kuis jaksad, olen igavesti

Sinu, VABADUS!

***

Läbi silmade ei ole iial näinud

Läbi kõrvade ei ole iial kuulnud

Läbi pea ei iial mõistnud

Läbi puudutuse tundnud

Kas armastus on olemas?

***

Üks noot on väga vähe

ühele sümfooniale

ent ilma selleta võib

see kõik kuuluda nurjumisele

Sest mis oleks puu ilma juurteta

Või taevas avaruseta

Või mina ilma Sinuta

***

Ma olen teel igavikku

Te küsite, et kui kaua,

Ma ütlen, et pool on käidud

ja parem on veel ees ning muigan, sest

pole otsustanud, kummale poole ma lähen.

***

Klaasis on veel paar sõõmu veini

Jah, parem unustada Su huuled

kui juua sest lõpmatust

ilust, millest peavalu ei lahku

järgmisel päeval.

***

Ma olen unustanud oma nime

Ma olen unustanud miks ma olen siin

Ma olen unustanud, kes Sa oled

Ent igatsus Su järele on

puhas

tingimusteta

ja piin.

***

Lehed on punaseks tõmbunud,

tuul vilistab aialippide vahel

on olnud meil ühiseid laule

nüüd riimid on vaiki me vahel

***

Ma olen nii väsinud

Ma olen nii väsinud

***

Enese aktsepteerimine

Sellest võiks kirjutada lausa

romaani, ent juba

vabaluules kõlab see nagu

saltoga teivashüpe lennuväljal

***

Ega see kui keegi tundub

loominguline, ei tähenda, et

tal on õigus.

***

Usaldada Universumit on

kui juua allikast, mille algus

on mu enese süda

***

Läbi Su silmade tahaks ennast näha

Läbi Sinu käte puudutada kaela

Läbi Sinu südame teada, kes olen kui

tunnen Sind enese juures

***

Sulada avatud südame läbi on

anda ära kogu valu

anda ära kogu rõõm

***

Päev on kui kõrb

ning öö jahe ja pime kui talv

Sügis on nutmine

Suvi on naer

ilma Sinuta pole Kevadel tähtsust

***

Kas ma olen vähemalt

terakesegi kaastunnet ära teeninud –

üks villane sokk

pahempidi jalas

***

Äkki ma mõtlesin lihtsalt välja,

et mul on süda,

et end lohutada südamevalu hirmus?

***

Ööbik

Pole viisi, mis kutsutaks valu

muu kui Sinu hääl

***

Kui sügav on sügav?

Kui sügavale saab vajuda enne

kui Sinuni tagasi jõuan?

***

Vesi voolab elektronhaaval

veri hakkab hüübima lahtisel haaval

Ent seda kuristikku saab täita

vaid Sinuga

***

Just nagu oleks Päike loojunud

hommikuni veel aega

igatsen sooja

***

See valu ei ole minu

aga on minus

ma kingin ta ära

las põimime sellest koos

pärja, mis meenutaks seda,

mis kasvatas lilled

mu unesse

***

Sinu puudutus on puhas

ja selge nagu hommikune esimene

päikesekiir

Ent ometigi januneb mu keha

sel viisil mida Vaim ei usu

***

Sinul on jõud

ja minul on palve

aga kumb olen mina?

Sind palun – ütle: "Kumb olen mina?"

***

Ühtviisi lohutav on mõelda

et lähen siit ükspäev ära

Või see, et pean jääma igavesti siia

***

Kui vaid julgeks

Kuis pelgan ma okkaid, ennäe!

räägiksin Sinuga rooside keeles

Hoiaks Su pilku salaja meeles

ning mäletaks tunnet, kus olid Su käed

Kui julgeksin avada ukse Su ees

Ma kirjutaks Sulle tähtedest sõnul

Ning tunnistaks üles, on igatsus võluv

Iga päev Sinust kee mõtete sees

tantsiksin järve peegeldustes

ja laulaksin Sulle kuukiirte viisl

kas julged siis tulla möö põliseid hiisi

Et armuda taas – ise, endasse?

***

Mõned sõnad on kui vein –

saavad küpseks aegade jooksul.

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page