top of page

FOLLOW ME:

Kuidas tegelikult mind ükski sündmus ei puuduta

Hirmuvõrku kudund ammu

ämblik minu saatuses

võrgutanud võtnud rammu

kõike kokku lubades

*

Hirmud õudus headus raha

kõigele on hinnang tal

lahtritesse hea ja paha

ladund kõike pahinal

*

Ent tal vaesel väetil loomal

pole tegelt asu vist

valmis muudkui juurde tooma

mineviku lasumist

*

Ikka jälle sama jama

sama jutt ja valel teel

tema sõnul olin aina

muresid tal veel ja veel

*

Armas Ämblik olen tüdind

äkki veidi sokke sa

endal talveuneks teeksid

lubaksid mul puhata

*

Minu saatus kuulub mulle

mitte mingi võrgu sees

igaviku õrna tulle

asun puhastusele

*

Ämblik ole ela lase

nüüd on luua minu kord

saagu puhtaks eluase

lahkugu nüüd kõik must morn

*

Loodusesse mine sina

naudi vabadust sa seal

endal leia õnnis kallim

saagu elu õilis hea

*

Täitsid kokkuleppe siin

nüüd sai meie leping läbi

olen suurem sellestki

kasvasin jah – pole häbi

*

Süü ja kahetsuse lõimed

viinud täna vihmaveed

avanenud uued võimed

siiras puhtas helluses

*

Mäletan sind õrnul sõnul

enam vimma ma ei pea

murekoormad läinud õlult

olen vaba nüüd ma tean

*

Aga ämblik ütles mulle

enne kui ma lahkun veel

annan kingituse sulle

selle luuletusest kee

*

Mäleta sa seda ikka

iga asi on ju hea

loomingust saab looja rikkam

õnnistan sind igal real

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page